Εάν το προϊόν που παραλάβατε διαπιστώσετε ότι έχει κάποιο ελάττωμα ή έλλειψη κάποιου εξαρτήματος μπορείτε να μας ενημερώσετε είτε μέσω τηλεφώνου στο είτε με email στο info@red365.gr για να την επίλυση του προβλήματος.
Οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν είναι:
Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας με κατάλληλη συσκευασία για την προστασία του προιοντος και το απαραίτητο αντίγραφο απόδειξης αγοράς ή τιμολογίου, με συνεργαζόμενη εμάς εταιρεία κούριερ και μόνο.
Το προϊόν αποστέλλεται από εμάς στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service ή στην κατασκευάστρια εταιρεία για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης, από την στιγμή που το red365.gr δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα που να μπορεί να πιστοποιησει το ίδιο την αδυναμία λειτουργίας της συσκευής. Η χρονική διάρκεια ενός τεχνικού ελέγχου εξαρτάται αποκλειστικά από το εκάστοτε τεχνικό τμήμα, το κατάστημα μας δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση ή παρακώλυση.
Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη και δεν επιδιορθώνεται, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος με δικά μας έξοδα είτε την επιστροφή των χρημάτων σας εντός 14 ημερών.
Περιπτώσεις μη έγκυρης εγγύησης:
- Εάν το προϊόν δεν έχει αγοραστεί από το red365.gr ή ο μοναδικός σειριακός αριθμός του προιοντος δε συνάδει με αυτόν του νόμιμου παραστατικού που έχει εκδοθεί.
- Εάν έχει παρέλθει χρονικά η εγγύηση του προϊόντος
- Εάν το εκάστοτε τεχνικό τμήμα αποφανθεί ότι η υπαιτιότητα βλάβης του προϊόντος είναι του καταναλωτή. Σε αυτές τις περιπτώσεις το κόστος των μεταφορικών από και προς τον πελάτη επιβαρύνουν τον ίδιο.
- Εάν δεν συνοδεύεται η συσκευή από το κουτί της αλλα και τα παρελκόμενα της.
Το red365.gr έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή.